Word lid van de John Frieda Elite Club
Inschrijven
Frizz Ease
Discover More
Hairsprays
Discover More

Onze historie

Toen de eerste John Frieda salon werd geopend in New Cavendish Street in Londen, kon niemand onmogelijk weten welke impact dit zou hebben op de wereld van de haarverzorging. Drie decennia later, zijn de John Frieda® haarverzorgingsmerken van onmisbare waarde geworden voor celebrities, beauty-experts en consumenten van over de hele wereld.

Na een jarenlange samenwerking met chemici werd de perfecte oplossing ontwikkeld. Het John Frieda® Frizz Ease Hair Serum betekende niet alleen een revolutie in de haarverzorging, het veroverde al snel een plaats in de "Cosmetic Hall of Fame" van het tijdschrift Allure, en het werd door InStyle uitgeroepen tot "Product of the Decade". Maar de drive om diverse haarverzorgingsproblemen op te lossen door innovatieve formules en professionele "hoe doe ik het zelf"-instructies, was niet te stoppen.

Het John Frieda Hair Care team van celebrity stylisten – onze experts – kwam voortdurend met productinnovaties op de proppen, met de nadruk op nieuwe celebrity haartrends. De technologie en research achter de John Frieda producten, die onderdeel zijn van de Kao (een volledige dochteronderneming van Kao Corporation Japan) zijn ongeëvenaard.

Nadat Frizz Ease Hair Care in het begin van de jaren '90 een begrip was geworden, bleef het John Frieda Hair Care team baanbrekend werk verrichten met hun nieuwe productlijnen: Sheer Blonde , Brilliant Brunette, Radiant Red, de Luxurious Volume lijn voor prachtig, volumineus haar, de recente Root Awakening productlijn met natuurlijke eucalyptus voor sterker en stralend haar dat er gezond uitziet en niet te vergeten de revolutionaire introductie van Precision Foam Colour, een doorbraak in kleuring. Eindelijk salon-kwaliteit binnen handbereik thuis.

Maar van stoppen is nog geen sprake. De John Frieda® Hair Care Experts zijn voortdurend op zoek naar innovaties en breiden elke lijn uit met nieuwe, technologisch nog meer geavanceerde producten die beantwoorden aan de evoluerende behoeften van vrouwen.

Het merk John Frieda® is een ondernemingsgezind merk dat een wereldwijde impact heeft en is de onverslagen leider als we spreken over innovatieve nieuwe producten. Wat leidt tot de vraag: wat voor nieuws gaan we nog uitvinden?